Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csúcsra járatva
2017. szeptember 03. írta: Adriana Motta

Csúcsra járatva

wh5n.jpg

"Az motoszkált az agyamban, mit tervezhet ellenem az én kis vadmacskám, időt kellett neki adnom. Általában öt perc alatt végzek a fürdéssel, most húztam az időt a kádban. Fogmosás, borotválkozás, húsz perc múlva mentem ki fürdőköpenyben.

A nagyszoba ajtó nyitva volt, megálltam a szoba ajtajában. Az első reakcióm egy mély döbbenet volt, majd azonnal olyan fokú feszülő, lüktető érzés az ágyékomban, amit nem lehetett volna sem kontrollálni, sem megfogni!

Az ágyon, a hátán fekve, fekete testharisnyában, csipke maszkkal a fején egy valóságos macskanő várt. Kéjesen felhúzta a lábát és hívogatóan intett a szemével. Az ajtóban azonnal elélveztem! Csak a lüktetést éreztem az ágyékomban és amint folyik belőlem a cucc. Ő csak feküdt az ágyon és látva szerencsétlenül járt férfiasságomat, elmosolyodott. - Gyors voltál! - mondta.

- Ezért keményen megbüntetlek!! Nem szeretem, ha valaki engem próbál befolyásolni!

- Gyere, büntess meg! - hívogatóan a hátára fordult.

A fürdőköpenyt ledobva rávetettem magam. Simogattam, csókoltam, ahol értem. - Várj! Van még ajándékom a számodra! - elővett a párna alól egy gyűrűs szájpecket. Magam sem választhattam volna jobbat. Szilikon bevonatos, hátul egy apró lakattal zárható a bujtató. Feltettem a szájpecket.

- És most szopj! Kényeztess! - Elkezdett nyelvével a farkamon körözni, majd ügyesen bevette felpeckelt szájába és őrületes nyelvtechnikával izgatott. - Elég! - Éreztem, ha tovább folytatja, ezt a csatát is ő nyeri, amit nem engedhetek meg! - Fordulj hanyatt! - a hátára fordult. -Tedd szét a kezed! - Engedelmeskedett, ahogy szokott. Tudta jól, mi következik. Az ágyhoz rögzített kötelek után nyúltam. Előbb jobb, majd a bal csuklóját az ágy széléhez kötöttem, két bokájával is megtettem ugyanezt. A fiókból elővettem azt a szemmaszkot, amin keresztül nem láthatott semmit. - Jó éjt, Kicsim! - feltettem a maszkot. Teljes kiszolgáltatottság, teljes sötétség borult rá, ahogy én szeretem. Kaján mosollyal visszatértem a fiókhoz. Már csak a hallására hagyatkozhatott, csendben dolgoztam. A fejét kíváncsian forgatta, hol jobbra, hol balra. Próbálta kérdezni, mit csinálok, de a szájpecektől ez nem sikerült. Viszont azt is tudta, hogy az ilyen hangoktól pezseg a vérem! Lenéztem a puncijára, a kiszolgáltatottságtól már benedvesedett.

poszt2kozep2.jpg

Elővettem kedvenc kínzóeszközömet, a felfújható vibrátort. Bekentem síkosítóval, lassan hozzáérintettem a csiklóhoz. A hatás nem maradt el. Először kéjesen mozgott, szaporábbá vált a légzése, elvettem a vibrátort és vártam. Ő követelte tovább a folytatást. Vonaglott és a szájpecken keresztül próbálta mondani, ne hagyjam abba. - Most én irányítok! Mondtam neked, hogy az orgazmus az enyém! A sajátom is! Ezért büntetés jár, tudod jól! - Rácsaptam a fenekére, hogy kizökkentsem kicsit a vágyakozásból. Lassult a légzése. Majd elölről kezdtem a folyamatot. Vibrátor rezgőre és cél a csikló. A teste íjként feszült meg. Megint abbahagytam. Már nagyon könyörgött a beteljesülésért, de nem adtam még meg neki. Vártam, hogy csillapodjon a légzése. Fölé hajoltam, és a nyitott száját, az ajkát kezdtem el finoman csókolni. Éreztem, megint alább hagy a szuszogása. Visszatértem kedvenc játékszeremhez, újra kezdődött a játék. De ezúttal hagytam, hogy elélvezzen. Óriási orgazmusban tört ki. A hüvelyváladék beborított mindent.

Ekkor már nem hagytam abba, a vibrátort a hüvelyébe csúsztattam, pumpáltam rajta kettőt, ütemesen ki-be húzgáltam. Hamarosan követte a második és a harmadik orgazmus is. Szinte öntudatlan volt a kielégüléstől. Eloldottam a lábát, a feneke alá tettem egy párnát, én következtem. Lassan mozogtam benne, a férfiasságom egyre jobban feszült. Ő annyira fel volt pörögve, hogy az első lökés után jött a negyedik kielégülése, de már nem álltam le. Éreztem, hogy ágyékomat ellepi a vágy. Ekkor egyszerre élveztünk egy hatalmasat!

Kimerülve, pihegve, a könyökömön támaszkodva feküdtem egy darabig rajta. Majd lassan kiszállva belőle, felálltam. Zsuzsa feje félrebicsaklott, már aludt a maszk alatt. A szájpecket óvatosan kivettem a szájából, megnyalta az ajkát. Megpusziltam, de álmában nem csókolt vissza. A csuklójáról kíméletesen levettem a kötelet, ezután a szemtakarót is. Gyönyörű volt a csipke fejmaszkban. Becsukott szemmel, egyre mélyülő légzéssel öntudatlanul aludt, ahogy sejtettem. Finoman az oldalára fordítottam, tudtam, úgy szeret aludni, és betakartam. - Jó éjt, Kicsim! - de ő ezt már nem hallotta."

Tibor

Kövess minket a facebookon! Posztjainkat a Halványszürke oldalon is közzétesszük. Ugyanitt háttér információkat találsz, kérdéseitek többségére én válaszolok

Fotó: Wallhaven

 

 

-

A bejegyzés trackback címe:

https://halvanyszurke.blog.hu/api/trackback/id/tr3612799464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása